måndag 18 maj 2009

I could'nt beat them, So I joined them

Eftersom alla andra har så jättefina bloggar, så startar jag min alldeles egna! Mysigt värre, eller hur? Dels så blir det väll en heldel vanligt bloggande, men jag ska försöka publicera iallafall något jag skrivit, en ordentlig dikt eller text.
Eftersom man tydligen ska ge lite info om sig själv så kan jag väll också göra det;
Jag är dryg mot folk som är fula eller irriterande, såvida jag inte känner dom.
Jag går inte i skolan längre, eftersom jag är deprimerad.
Jag hänger en del på plattan, lyssnar båda på "skrikmusik" och j-rock.
Jag bits, och blir kåt på vampyrer.
Jag är fast i ett självskadebeteende som jag inte ens vill ta mig ur, för jag bryr mig inte om blickar på mina ärr. Ni kan titta bort om det stör er.
Och ja, jag är bisexuell, inte för att det är "trendigt" utan för att jag både gillar killar och tjejer.
Bröst är vackra.
Jag kan framstå som en bitch, och jag kan vara en också, så det är chill.
Jag är medveten om mina brister, men är faktist snällare irl... oftast.

0 kommentarer: