tisdag 19 maj 2009

Hela världen är så underbar (om man är korkad tom och glad)

Idag känns som en bra dag. Känner mig nästan helt ångestbefriad och nästan... glad? Längesen jag verkligen kände mig såhär. Iallafall så har pappa stannat hemma idag (tydligen får jag inte lämnas ensam längre. lol) så snart ska vi två ta oss iväg till kista galleria för att äta lunch och köpa en ny mobiltelefon till mig, jag har ju en tendens att ha sönder mina (Y). Imorgon ska jag förmodligen dra med pappa in till stan under förmiddagen, och strosa runt i stan medans han har möten, och sen är det ju långhelg så hela min familj kommer vara hemma med mig. Förhoppningsvis ska jag ta mig lite kraft och vilja, så jag kan åka in till plattan och träffa mina underbara vänner där. Jag saknar dom. Påtal om att sakna, så inser jag hur många vänner jag tappat kontakten med pågrund av mitt psyke just nu. Jag ska höra av mig såfort jag mår bättre, och orkar, jag lovar. För jag saknar er, helt galet mycket. Förövrigt så har jag fixat komentargrejen, nu kan även vanliga dödliga komentera! (men kom igen nu, jag vet att ni vill)
Nu ska jag åka, så puss i ögat på er, se er för när ni går över gatan, and keep away from sharp objects!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ofta du åker till stan 02:25?
tönt

Lollo sa...

Jag saknar dej jättemycket <3

Hannah sa...

Anonym; men klockan på bloggen gick ju fel, fucktard.

Lollo; Saknar dig med

Anonym sa...

asså att du tappar kontakten är väll för att du inte hör av dig till folk?????

Nicole sa...

Som anonyma personen sa.
Att du tappar kontakten med folk är nog just för att du inte gör av dig.
Du kan höra av dig även fast du mår dåligt.
Bara lämmna ett täcken, på att du fortfarande finns kvar hos dom.