tisdag 25 augusti 2009

kärleksberusning


Ibland finns det inte ord. Mitt bloggande är ganska patetiskt, men det gör mig lycklig. Jag skiter fullständigt i att typ ingen läser eller komenterar, jag gillar att blogga ändå. Jag hade iallafall lovat ngn att slänga in en text om vilken musik jag lyssnar på. Och det är olika, jätteolika. Idag har det varit en massa Broder Daniel, mest för att idag var lite av en deppdag, och då behöver jag min BD. Annars blir det en massa kent, en massa Eyes set to kill och en massa Scooter dom senaste dagarna. Men jag lyssnar på så jävla mycket blandad musik, allt från mespop till post hardcore. So well... jag antar att jag är småkonstig. Nu borde jag egentligen gå tillbaks till mitt rum (min data har gått sönder, så jag lånar familjens) och pussa lite på Jonatan, fast han är tråkig och spelar ps2 bara för att jag gick och skrev. Han är gay och vi gillar't! Min gay<3
Och ja, jag är lullig och lycklig och kärleksberusad. Denhär texten suger, men jag är lycklig så fuck off!<3

1 kommentarer:

elvis sa...

Jag saknar Hanna<3
/Elvis